Obiectivul programului este învățarea unor modalități și abilități noi necesare interacțiunii și comunicării orientate către soluții și dezvoltarea de relații bazate pe colaborare cu clienții.
Profil echipă
Orice echipă care vrea să își îmbunătățească modul de interacțiune și comunicare cu clienții, în scopul dezvoltării unei atitudini orientate către rezolvarea problemelor clienților și propunerea de soluții acceptabile pentru aceștia. Echipe care interacționează direct cu clienții (call center, front desk support, customer relationship specialists, etc.). |
Structură
# | Modul | Durată |
1. | Seminar Ascultare activă | 3 ore |
2. | Seminar Adresarea întrebărilor | 3 ore |
3. | Team Coaching | 3 ore |
4. | Seminar Inteligență emoțională | 3 ore |
5. | Seminar Managementul încrederii | 3 ore |
6. | Team coaching | 3 ore |
FAQ
- De ce să particip?
- Pentru a te dezvolta personal și profesional astfel încât să poți gestiona mult mai eficient interacțiunile cu clienții, pentru a le oferi soluții la problemele pe care aceștia le adresează sau a le propune variante alternative pe care aceștia să le accepte, astfel încât să poți evita cu ușurință situațiile conflictuale/tensionate și în același timp să le oferi clienților o expriență de care să fie mulțumiți.
- Ce presupune participarea?
-
La sesiunile de training (seminar) ți se vor prezenta, interactiv și cu multe exerciții dinamice, conceptele temei seminarului.
La sesiunile de team-coaching vei lucra împreună cu colegii tăi, sub facilitarea noastră atentă, la rezolvarea unor situații concrete pe care le întâlnești, aplicând conceptele deja prezentate, cât și ideile și experiența celorlalți colegi. Vei observa, pe măsură ce avansezi în program, că a devenit mult mai transparentă comunicarea între tine și colegii participanți la program, și, totodată, că problemele tale le au și alții, prin urmare soluții poți găsi ușor prin a lucra în echipă și a face share de experiențe cu colegii de pe același nivel ierarhic.
- De ce team-trainer și nu un curs open despre managementul relațiilor cu clienții?
-
Pentru că team-trainer te ajută sa înveți aplicând în timp real, la problemele tale concrete, ce înseamnă managementul colaborativ în relațiile cu clienții. Accentul pe practică, prin sesiunile de coaching de echipă, te asigură că primești susținere specializată profilului tău propriu, profesional și personal, în aplicarea bunelor practici care îți sunt prezentate.
Totodată, durata programului (în fiecare lună desfășori activități de învățare, aplicare și îmbunătățire continuă a abilităților tale) asigură faptul că înveți sustenabil să aplici noile concepte, iar disponibilitatea pentru orice fel de întrebare a trainerului/coach-ului nostru îți garantează că parcurgi o călătorie de creștere profesională în care ești asistat personal, împreună cu colegii tăi, de un specialist care te va susține, încuraja, motiva și provoca de câte ori se poate către a deveni o versiune mai bună de tine însuți/însăți.